AVATUD

T K N R 10.00 - 18.00
L 10.00-14.00
Iga kuu viimasel reedel suletud
Samadel kellaaegadel on avatud Avalik Internetipunkt

neljapäev, 3. november 2011

Uulu Öökulli Uudised

ÜHEKSANDIKUD ÕPETAJATE PÄEVAST: Alari: Mina andsin tunde 2. klassile. Esimene tund oli matemaatika, teine eesti keel ja kolmas kunstiõpetus, kus lapsed joonistasid pilte Uno Leiese raamatutest. Silver: Teised lapsed olid väga sõnakuulelikud, aga 7. klass ei kuulanud üldse sõna ja neid pidi pidevalt korrale kutsuma. Ma olin juba ammu oodanud, et millal on minu kord teisi klasse õpetada. Nüüd ma tean, kui raske on õpetajatel õpetada mitte korrale alluvaid lapsi. Karin: Ma arvan, et räägin kogu oma klassi nimel, et sooviksime veel üht sellist õpetajate päeva, kus meie, üheksandikud, tunde annaksime. See võiks toimuda näiteks emakeelepäeval ja me sooviksime anda rohkem tunde.

TERE JÄLLE, VANA RAHVAMAJA!

Suvi tõi meile toreda uudise, et saame hakata jälle üritusi pidama vana rahvamaja saalis. Kuna meil omal aulat koolis ei ole, siis on meil nüüd meeldiv võimalus selle vana armsa maja saali kasutada. Kooliperel oli oktoobris võimalus jälgida põnevat fantaasiapillide esitlust muusik Silver Sepa poolt ja õpetajatel toimus seal Tõnu Otsa loeng ning esinesid peotantsijad õpetajate päeval.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar