AVATUD

T K N R 10.00 - 18.00
L 10.00-14.00
Iga kuu viimasel reedel suletud
Samadel kellaaegadel on avatud Avalik Internetipunkt

reede, 4. jaanuar 2013

Lugejate lemmikraamatud

Siin on ülevaade möödunud aastal Uulu raamatukokku saabunud raamatutest, mida on kõige rohkem loetud. Lugejatele meeldivad elulooraamatud. Armastatud kirjanik on Erik Tohvri. Väga palju küsitakse "Minu..." sarja raamatuid. Välismaa kirjanikest on kõige loetavam Ann Granger. Lastele meeldivad "Jänku-Jussi lood" ja Kipperi lood.
1. Kersna, Vahur. "7x7". - 25 laenutust. 2. Tohvri, Erik. "E-armastus". - 20 laenutust. 3. Nukke, Maret. "Minu Jaapan: 23 vaadet tõusva päikese maale". - 13 laenutust. 4. Petrone, Epp. "Minu Ameerika. 3. osa. Kriis". 5. Kordemets, Gerda. Sulev Nõmmik "Kui näeme, siis teretame!". 6. Lender, Mae. "Eleanor". 7. Alari, Ann. "Minu Inglismaa: vana ja hea". 8. Granger, Ann. "Hukatus, häving, mõrv". 9. Remsu, Olev. "Bussiga Poolas" ll. 10. Velli, Anne. "Türkiissinine". 11. Keränen, Mika. "Minu Supilinn: tõelise elu mekk". 12. Org, Liina. "Minu Suriname".
Lastekirjandus
1. Leoste, Jaanus. "Jänku-Jussi lood". Viies osa. 2. Vainola, Kätlin. "Tiigielu aabits". 3. Inkpen, Mick. "Kipper". 4. Nordqvist, Sven. "Pettsoni peenramaa". 5. James, Rebeca. "Kaunis kurjus". 6. Inken, Mick. "Kipperi mänguasjakast". 7. Leoste, Jaanus. "Jänku-Jussi lood". Neljas osa. 8. Kunnas, Mauri. "Pööraselt põnev autoraamat". 9. Kriisa, Kristel. "Piinatud hinged". 10. "Jänes hüppab kitse: loomamõistatused sõnas ja pildis". 11. Sillaste, Kertu. "Pannkoogiraamat". 12. Weislander, Jujja. "Mamma Muu loeb".
Soovin kõigile meeldivaid lugemiselamusi algaval aastal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar