AVATUD

T K N R 10.00 - 18.00
L 10.00-14.00
Iga kuu viimasel reedel suletud
Samadel kellaaegadel on avatud Avalik Internetipunkt

neljapäev, 15. detsember 2016

Uulu Öökulli Uudised

Milleks lugeda luulet?
Milleks lugeda luulet? Luule lugemine tähendab sellesse sügavalt süvenemist, selle mõistmist ja tunnetamist. On valikud, kas luulet lugeda, kirjutada või etelda. Mina olen valinud tee luulet lugeda ning etelda. Etlemine on midagi, mis tuleb minu seest, kuigi see ei pruugi olla minu looming, ma annan seda edasi publikule ning saan ise sellest suure ja rahuldava naudingu. Minu jaoks on luule rahustav ning hea võimalus maandada pingeid selle lugemise või kuulamisega. Olen osalenud 3 aastat Koidulauliku luulekonkursil. Igal aastal on mind märgatud ning premeeritud. On hea saada tagasisidet selle kohta, mida ma teen ning, mis mulle meeldib. Kui te pole veel olnud lähemalt seotud luulega, siis tutvuge sellega. Luule võib saada teile heaks sõbraks ning meeldivaks ajaviiteks.
Cätlin Sutt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar