AVATUD

T K N R 10.00 - 18.00
L 10.00-14.00
Iga kuu viimasel reedel suletud
Samadel kellaaegadel on avatud Avalik Internetipunkt

neljapäev, 5. aprill 2018

Uulu Öökulli Uudised

Intervjuud
Kuidas läheb meie kõige noorematel esimene aasta meie koolis:
Susanna-Lota: Saab sõpradega mängida ja õppida. Minu lemmiktunnid on eesti keel, kunst ja rahvatants. Koolis saab targaks. Minu klassi õpetaja Annika on tore. Minu sõbrad on Cristelle, Meelike, Kirke, Karolin. Nendega koos meisterdame. Õpetaja Annika õpetab nii toredasti meisterdama.
Madleen: Mulle meeldib lugemistund. Koolis on koos sõpradega tore olla.
Kennerth: Mulle meeldib koolis hästi. Koolis on tore kehaline       kasvatus, sest seal saan sporti teha. Ja pranglimises saan arvutada.
Jürgen: Minu lemmiktund on pranglimine, sest seal saab arvutada. Mina olen enda klassis kõige targem.
Rasmus: Mulle meeldib kehaline kasvatus. Ma ootan, et saan keemiat õppida ja minna ülikooli ja mulle meeldib füüsika. Ja meeldib sõpradega mängida.
Eerik: Mul läheb hästi ja koolis saab targemaks. Pranglimine meeldib, sest seal saab arvutada.
Katry-Mary: Mulle meeldib tööõpetus, sest seal saab meisterdada ja joonistada. Mulle meeldivad õpetaja Annika ja Ly raamatukogust. 
Kirke: Koolis meeldib mulle eesti keel, sest eesti keel on ilus keel ja haruldane. Ja loodus meeldib, sest loodus on loomi täis. Koolis on tore õpetaja Annika ja sõbrad ja mängud ja kui koolist koju lähen, on sõber Susanna mulle seltsiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar